Ga naar de inhoud
Categorie: Contract

U kunt uw contract opzeggen door een aangetekende brief te sturen aan de verhuurder. Dit is een brief die u post bij het postkantoor en waar u extra voor betaald zodat de verhuurder moet tekenen voor ontvangst. In deze brief moet staan:

  • Naam verhuurder.
  • Datum verzenden van brief.
  • Onderwerp.
  • Uw naam.
  • Het adres waar u nu huurt.
  • Per wanneer u de huurovereenkomst wenst op te zeggen. Let hierbij op de wettelijke opzegtermijn (een betalingstermijn).
  • Terugvragen van borg met uw bankrekeningnummer (optioneel).
  • Uw nieuwe adres (optioneel).

Verstuur deze brief per aangetekende brief, maar voor de zekerheid ook per email. Een voorbeeldbrief kunt u vinden in onze downloads. Heeft u verdere vragen, laat het ons dan weten! We kijken graag met u mee.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

nl_NL